Welkom

Welkom op mijn blog, hier deel ik alles wat ik heb gehaakt met de (gratis) patronen of een link naar de patronen. Dit zijn oa. Knuffels, wagenspanner, speelgoed, cadeaus voor volwassenen en nog veel meer.

Geen zin/tijd/ervaring om zelf aan de slag te gaan? Mijn creatie's zijn ook te koop via BieKado bij Etsy

zaterdag 18 februari 2017

Vosjes ^ kraamcadeau

Uit het boek Happy Colours haakte ik 2 vosjes 


De eerste vos haakte ik ongeveer als het patroon, op het voorbeeld in het boek haak je deze nogmaals maar dan draai je deze binnenstebuiten dit is een erg leuk effect. Je moet dan wel aan de achterkant alle overgangen netjes op dezelfde manieren doen anders ziet dit er niet netjes uit. Dit is meestal de 1e keer als je het maakt geval.
Maar omdat dit een kraamcadeau is voor een jongen die al een grote zus heeft heb ik ervoor gekozen om het 2e vosje in meisjeskleuren te haken.


In het boek wordt alles met het garen van By Claire 2 gehaakt, ik werk meestal met Pingouin Esterel dus heb ik een kleinere naald moeten gebruiken en zijn de vosjes ook een stukje kleiner geworden.

2 opmerkingen:

  1. Oh, die zijn schattig! Heel mooi met de verschillende kleurtjes en de aparte vorm.
    PS: Ontdekte je blog vandaag en ben je gaan volgen op bloglovin'.com.
    Fijne zondag, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je, ik heb ook even op jou blog gekeken en jij gebruikt ook mooie kleuren. Je kopje met link parties is fijn, een mooie kans om nieuwe blogs te leren kennen en om je eigen werk te delen.

    Groet Dii

    BeantwoordenVerwijderen

Cactus rammelaar

Ik heb al zoveel cactussen gehaakt met mijn haakpatroon en opeens kreeg ik een idee voor ene nieuw soort rammelaar is hij niet super leuk? ...